Zajisté jste si všimli, že když hledáte pomocí určitého slova nebo fráze webové stránky na téma, které potřebujete, tak vám třeba vyhledávač google automaticky zobrazí v sloupci pod sebou další možné varianty slov a frází.
Jde o tzv. našeptávače, díky kterým se mnoho uživatelů snadněji dostane k potřebným stránkám nebo informacím.
Klíčová slova google jsou nejčastější formou vyhledávání webových stránek. Proto je důležité i pro vaše webové stránky vybrat taková klíčová slova, které nejvíce odpovídají obsahu a jsou nejvyhledávanějšími.
Nastavení klíčových slov je přizpůsobené především obsahu webových stránek nebo nabízených produktů a služeb.
Nechte si vytvořit seznam takových slov a z toho seznamu vyberte analýzou několik nejvhodnějších, které jsou nejvíce používané pro vyhledávání, tedy například klíčová slova google, které vám nabídne právě našeptávač.
Analýza klíčových slov je součástí služeb SEO optimalizací a patří mezi nejdůležitější kroky celého procesu. Správné a vhodné nastavení totiž vede ke zvýšenému počtu návštěv a požadovanému úspěchu vašich webovek nebo e-shopu či blogu.
Vždy se sestaví seznam vhodných klíčových slov, který s vámi SEO specialista prokonzultuje na základě vašich požadavků a společně vyberete analýzou ta klíčová slova, které nejlépe vystihují obsah webu.
Individuální a hlavně profesionální přístup je v tomto případě velice důležitý, protože právě na slovech stojí úspěch projektu. Každé slovo se dá porovnat s celkovým množstvím vyhledávání a podle toho se můžete rozhodnout, které jsou vhodné a které úplně zbytečné.
Vyberte si slova a fráze, které vyhledávače přijmou s veškerou slávou, která spočívá v množství vyhledávání uživateli pomocí takového slova.
Jedině tak přivedete na stopu vašim stránkám co nejvíce čtenářů, klientů i zákazníků, tedy informací chtivých uživatelů.